Zamień na :
a)cm²
4m²=
12 dm²=
150mm²=
4 a=
0, 0025 ha=
b)m²
136cm²=
250dm²=
3 ( ułamek 3/4 ) a =
15,3 ha =
c)ary
2580cm²=
1080dm²=
315m²=
0,75ha=
d)hektary
25600dm²=
12850m²=
480a=
14( ułamek 4/5 ) a =

zad.2
Oblicz pole prostokąta którego jeden z boków jest o 25cm dłuższy od drugiego, a obwód wynosi 19,4 dm.
zad3.
Oblicz pole prostokąta którego jeden bok jest o 35% krótszy od drugiego, a obwód wynosi 1,32 m .
zad.4
Jedna z przekątnych rombu ma 12 cm a druga jest od niej o 33 ( ułamek 1/3 ) % krótsza . Oblicz pole i obwód tej figury .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T17:27:22+01:00
A)cm²
4m²= 40000 cm²
12 dm²= 1200 cm²
150 mm²= 1.5 cm²
4 a= 4000000 cm²
0,0025 ha= 250000 cm²

b)m²
136 cm²= 0.0136 m²
250 dm²= 2.5 m²
3,75 a = 375 m²
15,3 ha = 153000 m²

c)ary (a)
2580 cm²= 0.00258 a
1080 dm²= 0.108 a
315 m²= 3.15 a
0,75 ha= 75 a

d)hektary (ha)
25600 dm²= 0.0256 ha
12850 m²= 1.285 ha
480 a= 4.8 ha
14,8 a = 0.148 ha



2010-02-23T17:36:35+01:00
1
a)
4m²=40000 cm²
12 dm²=1200 cm²
150mm²=1,5cm²
4a=4000000 cm²
0,0025 ha=250000 cm²
b)
136cm²=0.0136m²
250dm²=2.5m²
3 ( ułamek 3/4 ) a =300m²
15,3 ha = 153000m²
c)
2580cm²=0,0258a
1080dm²=0.108a
315m²=3.15a
0,75ha=75a
d)
25600dm²=0.0256ha
12850m²=1.285ha
480a=4.8ha
14( ułamek 4/5 ) a =0,14ha