Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:11:59+01:00
Plac zabaw dla dzieci ma kształt kwadratu o boku 25m.Jakie jest pole tego placu? Czy to jest mniej czy więcej niż 6 arów?

25*25 = 625m2

1ar = 100m2

625:100 = 6,25

Pole to 625m2, jest to wiecej niz 6 arow.
19 4 19
2010-02-23T17:12:33+01:00
pole 25²= 625m²

1 ar = 100m²
625 /100 = 6,25

Odp. pole bedzie wynosic 625 m². i jest to wiecej niz 6arow
3 2 3
2010-02-23T17:13:41+01:00
P=a²(a do kwadratu)
a=25m
P=25²
P=625m²
625m²=6,25ara
Odp.Pole tego placu wynosi 625 metrów kwadratowych,jest to więcej niż 6 arów.
5 2 5