Odpowiedzi

2010-02-23T17:13:51+01:00
W Polsce - choć są tu trudne czasy , małe zarobki tu się urodziłem i tu będę do końca swoich dni... Polska ojczyzna jest nie do podbicia będzie ona zawsze z nami Polakami ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:14:20+01:00
Wołałabym, żyć w kraju ponieważ jest to miejsce gdzie się urodziłam.
Tutaj znam język i z każdym mogę się dogadać. Gdziekolwiek pójdę bądź pojadę załatwię każdą sprawę. Zwyczaje i kultura nie jest mi obca i wiem, że nikomu nie narażę się moich przyzwyczajeniami.