Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T17:16:59+01:00
Chiny namawiaja do inwestowania w ich kraj daja gwarancje nie zawodności



chiny stały sie najwazniejszym importem miedzi , cyny , zelaza i stali.


Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:20:45+01:00
Ponieważ jest wysoki poziom swiadczenia usług
jest bardzo tania sila robocza
duzo miejsc pracy
chiny sa niezalezne od innych panstw
robią bardzo duzo i tanio
1 4 1