Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:23:44+01:00
Ponieważ:
-Niedobory wody sprawiają, że plony są niskie, co prowadzi do głodu.
Woda odgrywa bardzo ważną rolę w procesach zachodzących na Ziemi. Niczym krew w organizmach zwierząt i ludzi decyduje ona w życiu, jego jakości i rozwoju.
-Wpływa na produkcję żywności, uczestniczy w produkcyjnych, przemysłowych procesach technologicznych, jest podstawowym surowcem do produkcji napojów, chemikaliów czy lekarstw.
-Ale jest również niezbędna do bytowania, do higieny osobistej, usuwania nieczystości, kształtowania krajobrazu.
- Może być wielostronnie wykorzystywana: jako nośnik ciepła (do ogrzewania lub chłodzenia),
-do rozpuszczania lub rozcieńczania substancji,
-jako czynnik transportujący (hydrotransport) lub umożliwiający transport (statki, barki itp.), lub - w postaci pary - w turbinach parowych.
licze na naj;)
34 4 34
2010-02-23T21:17:38+01:00
Woda jest źródłem życiaa na całej Ziemi, kiedy by jej zabrakło na Ziemi nie było by zycia. Wodę wykorzystujemy do picia poprzez ludzi i zwierzęta, podlewania ogrodów,chłodzenia turbin z różnych maszyn, gaszenia pożarów więc gdyby zabrakło wody to nic by nie mogło istnieć na Ziemi.
59 4 59