Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:25:12+01:00
Szanowna Dyrekcjo,
Jako przewodniczący samorządu uczniowskiego zwracam się z prośbą o nadanie naszej szkole imienia Aleksa Dawidowskiego.

Prośbę swą motywuję faktem, iż występuje on jako bohater jednej ze szkolnych lektur. Jest on jedną z najbliższych młodzieży bohaterskich postaci literackich i historycznych. Powodem tego jest przede wszystkim wiek "Alka"- w okupowanej Warszawie walczył mając zaledwie dwadzieścia parę lat. Mimo młodego wieku Aleksy Dawidowski nie wahał się poświęcić życia dla ojczyzny. Jest on wzorem postawy patriotycznej. Zginął, broniąc swoich ideałów, takich jak przyjaźń, wolność i honor. W ten sposób stał się autorytetem wielu pokoleń młodzieży.
Wydaje się on najodpowiedniejszym patronem naszej szkoły.

Liczę na pozytywne rozpatrzenie podania.

Z poważaniem,
24 3 24
2010-02-23T17:30:33+01:00
Samorząd szkolny
przy Szkole Podsawowej nr...
w ..........


do Dyrektora Szkoły Podstawowej
nr..... w............

Samorząd szkolny zwraca się do Pana Dyrektora z prośbą
o nadanie nowo wybudowanej szkole przy ul......
imienia Jan Bytnara - Rudego.
Jesteśmy przekonani, że swoją postawą niejednokrotnie udowodnił iż jest godny tego aby jego imieniem nazwac szkołę.
Jego działania mogą byc wzorem dla młodzieży, dlatego
jesteśmy przekonani, że jest to odpowiednia kandydatyra na patrona szkoły.
Prosimy o przychylne rozpatrznie naszej prośby.

Samorząd Szkolny

15 3 15