Mam prośbe czy mógłby ktoś ułożyć mi zdania z takimi powiedzeniami nie muszą one być użyte całkowicie tylko tak poprostu :
Od przybydku głowa nie boli,z pustego i Salomon nie naleje,żeby kuzka nie skakała to by nóżki nie złamała,w cudzym oku źdźbło,a w swoim belki nie widzieć,jaki pan taki kram....tyle bardzo proszę o szybkie rozwiązanie :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T17:26:56+01:00
Kup zaproś jeszcze Kasie, Karoline i Jacka na urodziny, bo od przybytku głowa nie boli.
Nie moge ci pożyczyć bo nie mam pieniędzy, przecież sam wiesz, że z pustego to i Salomon nie naleje.
Nie musiałaś się tak wydurniać powinnam ci teraz powiedzieć moje ulubione przysłowie: gdyby kózka nie skakała to by nóżki nie złamała.
Karol nie zobaczy belki w swoim oku, ale u Krzysia widzi nawet najmniejsze źdźbło.
Tu nie kupujemy warzyw, bo ten stragan nie jest zadbany, a jak brzmi stare porzekadło : jaki pan taki kram.
2010-02-23T17:28:44+01:00
Kup jeszcze to bo od przybytku głowa nie boli.
Daj mi tę broń w niej nie ma nabojów a z pustego Salomon nie naleje.
O masz złamaną nogę , żeby kuzka nie skakał to by nóżki nie złamała.
Nie plotkuj o niej bo w cudzym oku źdżbło, a w swoim belki nie widzisz.
Mam pacz dostałam cukierek od wójka ale nie dobry w końcu jaki pan taki kram.