Opisz jak rozumiesz te zdania:

Ojcze nasz któryś jest w niebie-........................................................

Święć sie imie Twoje-....................................................................

Przyjdź królestwo Twoje-...............................................................

Bądź wola Twoja,jako w niebie tak i na ziemi-........................................

Chleba naszego powszedniego daj nam dzisiaj-.......................................

i odpuść nam nasze winy,jako i my odpuszczamy naszym winowajcom-............

i nie wódź nas na pokuszenie-...........................................................

ale zbaw nas ode złego-..................................................................

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T17:26:35+01:00
Ojcze nasz któryś jest w niebie- Bóg całego świata, przebywający w niebie.

Święć sie imie Twoje- Bóg chwalony jest przez ludzkość, wysławiany

Przyjdź królestwo Twoje- Każdy z nas oczekuje Boga, zbawienia.

Bądź wola Twoja,jako w niebie tak i na ziemi- Bóg sprawi rządy na ziemi jak i w niebie

Chleba naszego powszedniego daj nam dzisiaj- Karm nas swoim słowem, chlebem.

i odpuść nam nasze winy,jako i my odpuszczamy naszym winowajcom- niech Bóg odpuści grzechy ludziom, ponieważ ludzie potrafią wybaczyć.

i nie wódź nas na pokuszenie- chroń nas.

ale zbaw nas ode złego- czuwaj przy nas, trwaj, chroń.
5 5 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:32:01+01:00
1) Niebo jest domem bożym - Królestwem Niebieskim, Bóg jest w Niebie i do niego modlimy się
2) Prośba, aby wszyscy ludzie wysławiali imię Pana po krańce Ziemi
3) Modlimy się, aby Królestwo Boga przyszło tu - na Ziemię, abyśmy mogli się radować tam , razem z nim
4)Nie to, co my chcemy, ale to co chce Bóg, niech się stanie na Ziemi, wszystko według Jego woli
5) Prośba o brak głodu, ale również może o obecność podczas Eucharystii jako hostia
6)Prośba o odpuszczenie nam, naszych win, abyśmy byli czyści, abyśmy mogli dostąpić chwały królestwa Niebieskiego, pokazując, iż my tak, jak On nakazał odpuszczamy tym, którzy nam zrobili przykrość lub zranili nas.
7)Prośba o powstrzymanie od zasadzek szatana, abyśmy przy Jego pomocy mogli je ominąć i doszli, aby się z nim radować.
8) Aby ostatecznie zlo zniknęło z tego świata i zwyciężyło dobro.
2 2 2