Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:24:22+01:00
Pięta Achillesa: słaby punkt kogoś.
2 5 2
2010-02-23T17:25:22+01:00
Pięta Achillesa-czyli słaba strona-słaby punkt xD

Achilles jako dziecko został zanurzony przez matkę w wodach Styksu. Ciało jego miało być dzięki temu uodpornione na wszelkie ciosy. Jedynie pięta, za którą trzymała go matka w czasie kąpieli, była jego słabym punktem.
2010-02-23T17:25:44+01:00
Oznacza słaby punkt kogoś tak jak słabym punktem Achillesa była jego pięta w którą go postrzelili