Odpowiedzi

2010-02-23T17:28:01+01:00
Drodzy koleżanki i koledzy!
Serdecznie Was zapraszam na bal karnawałowy który odbędzie się 24.02.2010 w moim domu, przy ulicy Warckiej3/8 o godzinie 15.00.
Anna Nowak

;)
2 3 2
2010-02-23T17:28:17+01:00
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszam Was drodzy przyjaciele na Bal Karnawałowy który odbędzie się dnia ....
o godzinie ... w moim domu przy ul. .......
Liczę na Waszą obecność .

PODPIS
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:28:41+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam Was drodzy koledzy oraz koleżanki , na bal karnawałowy , który odbędzie się przy ulicy ( np.) Wierzbowej 14 / 6 . , dnia 25 lutego 2010 roku , o godzinie 17.30 . Licze na wasze przybycie .

( np. ) Anna
3 5 3