Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:37:18+01:00
-Justyna co najbardziej lubisz w swoim zawodzie?
-Najbardziej w swoim zawodzie lubie wygrywac to na go zasłużyłam
-Ile czasu poświęcasz na treningi?
-Na treningi poświęcam bardzo dużo czasu prawie całymi dniami nie ma mnie w domu
-Czy masz sponsorów?
-Tak bardzo dużo mam ich
-Czy komuś dedykowałaś swój ostatni wyścig?
-Tak dedykowałam mojej całej rodzinie?
-Dziękuje za wywiad
4 3 4
2010-02-23T17:47:49+01:00
-Dzień dobry Pani Justyno
-Witaj
-Czy mogę przeprowadzić z Panią wywiad?
-Proszę bardzo
-Od czego się zaczęła Panie kariera
-Zaczęłam od wystartowania w zawodach Pucharu Świata zajmując tam 64 miejsce.
-Czy lubi Pani swój zawód?
-Tak oczywiście
-W jakim wieku zaczęła pani brać udział w zawodach?
-W wieku 18 lat
-Co sprawia Pani największą satysfakcję?
-Największą satysfakcje sprawia mi udział w zawodach, ponieważ zdobywanie pucharów nie jest najważniejsze
-Dziękuje za wywiad
-Proszę bardzo
15 4 15