Odpowiedzi

  • 8888
  • Początkujący
2010-02-23T17:29:46+01:00
Epitety
„niepłakana trumna”, „lata młode”, „dźwięk pusty”
porównania: " imię moje tak przeszło jako błyskawica"
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T17:32:08+01:00
Epitety:
- żadnego dziedzica, dźwięk pusty, lata młode, smętnych losach, biednej ojczyzny, biedne serce, maleńką drużbę, serce moje dumne, bożą służbę, niepłakaną trumnę, siła fatalna,


Porównania:
-Dziś was rzucam i dalej idę w cień - z duchami -
A jak gdyby tu szczęście było - idę smętny.

-Imię moje tak przeszło jak błyskawica
I będzie jak dźwięk pusty trwać przez pokolenia.

-A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucone na szaniec!...

4 2 4