1. Tekst słowny opery przygotowany specjalnie do opracowania muzycznego dla potrzeb sceny.
2. Wykonuje żeńskie arie operowe
3. Instrumentalny wstęp do opery, grany przez orkiestrę przy zasłoniętej kurtynie.
4. Opisowa pieśń solowa śpiewana z akompaniamentem orkiestry.
5. Rodzaj śpiewu zbliżony pod względem rytmicznym i melodycznym do recytacji tekstu.

Kto napisze odpowiedzi???
pROSZE :)

DzieKUJE Z GORY!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T20:18:54+02:00
1.Libretto
2.Śpiewaczka
3. Uwertura
4.Aria
5.Rapowanie

Hasło brzmi OPERA ;]
1 5 1
2009-10-16T20:31:16+02:00
1.libretto
2.śpiewaczka operowa albo sopranistka
3.uwertura
4.aria
5.regatyw