Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:41:16+01:00
- Jak się pani czuje z medalem z olimpiady?
* Było to dla mnie wielkie wezwanie, ale udało się.
- Czy jest pani dumna ze swoich osiągnięć ?
* Bardzo, sport uczy mnie wytrwałości.
- Sława, co to dla pani ?
* Cieszy mnie to, że mam wiele fanów, ale to co robię jest dla mnie przyjemne.
- Tęskni pani za rodziną ?
* Tak, chyba jak każdy. Jak jestem tak daleko brakuje mi ich.
- Czy mysli pani o zerwaniu ze sportem?
* Nie, jak narazie się ciesze tym co mam. Mojej rodzinie nie przeszkadza to, że wyjeżdżam i duuzo trenuje. Chociaż martwią sie o mnie, bo jest też ryzyko i niebezpieczeństwo.
- Dziękuje za wywiad ;)
* Dziękuje, pozdrawiam.

- Dziennikarka
* Justyna Kowalczyk
29 4 29
2010-02-23T17:41:24+01:00
Ja to bedzie J
justyna to bedzie JK
J; WITAJ CIESZYSZ SIĘ Z WYWIADU ?
JK; WITAM WSZYSTKICH. NATURALNIE CIESZĘ SIĘ JAK Z KAŻDEGO WYWIADU.
J; JAK OCENIASZ SWÓJ WYSTĘP NA OLIMPIADZIE??
JK; JESTEM BARDZO ZADOWOLONA, JEDNAK MAM JESZCZE OCHOTĘ POWALCZYĆ O ZŁOTO.
J: A CZY NIE DENERWUJE CIE T, ŻĘ CHCIELI CIĘ ZDYSKWALIFIKOWAĆ W TYM DRUGIM BIEGU ??
JK: STRASZNIE MNIE TO DENERWUJE, ALE MAM NADZIEJE ZE NIE PRZYJMA TEGO WNIOSKU.
J; CO MYŚLISZ O TYCH WZYSTKICH ZAWODNIKACH Z ASTMA??
JK: MOIM ZDANIEM JEST TO NIE FAIR. NAJPIERW UNIA POWINNA PRZEBADAC TYCH ZAWODNIKOW A NIE ŻE JAKIŚ ZWYKŁY LEKARZ MOŻE WYSTAWIĆ COŚ TAKIEGO.
J; PRZEZ TO MAJA WIEKSZE SZANSE ???
JK: TAK MOJA O WIELE WIEKSZE GDYŻ TEN SRODEK NA ASTME ZWIEKSZA WYDOLNOSC PŁUC DZIEKI CZEMU ZAWODNIK SIE TAK NIE MECZY. CAŁA CZOŁOWKA PODOBNO MA ASTME??
J: CO SADZISZ O WYPADKU PETRY MAJDIC?
JK: DLA MNIE JEST TO NIE ZROZUMIAŁE, PONIEWAZ JAK TAK DOBRA ZAWODNICZKA SIE PRZEWRACA TO CO MAJA ZROBIC ZAWODNICZKI Z KENI.
J; CO MYŚLISZ O TYCH ZAWODACH?
JK; DLA MNIE TRASY SA STROME ZROBIONE ŹLE I BEDE TO POWTARZAŁA DO KONCA IGRZYSK.
J: DZIKEUJE BARDZO ZA WYWIAD. ROZMAWIAŁAM WŁASNIE Z JUSTYNA KOWALCZYK SREBRNA I BRAZOWA MEDALISTKA IGRZYSK OLIMPIJSKICH. DZIEKUJE
JK: DZIEKI I DO ZOBACZENIA


WSZYSTKO TO JEST PRAWDA O TYCH PŁUCACH TEZ.
CZESC SLOWO W SLOWO POWIEDZIALA JUSTYNA
25 2 25