Zad.28
Przeskakując o tę samą liczbę liter odszukaj i wypisz nazwy wytworów skóry ssaków:
PSKAYOZRPNOYOGRKIACPŁIAUEZSWUKŁRIOY
1..........................................
2..........................................
3..........................................
4..........................................
5..........................................
6..........................................

2

Odpowiedzi

2010-02-23T17:33:48+01:00
1 łuski
2 sierść
3 paznokcie
4 pazury
5 rogi
6 kopyta
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:37:43+01:00
1. Paznokcie
2. Włosy
3. Rogi
4. Pazury
5. Kopyta
6. Łuski
21 4 21