Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-16T20:09:12+02:00
3m*2m*4m = 24m³
21% * 24m³ = 0,21 * 24m³ = 5,04m³
78% * 24m³ = 0,78 * 24m³ = 18,72m³

Odp.: W pokoju jest 5,04m³ tlenu i 18,72m³ azotu.
2009-10-16T20:10:58+02:00
Objętość pokoju = 3razy 2razy 4=24m sześcienne=100 procent
24=100procent to 1procent=0,24 czyli 24/100
78procent to 0,24 razy 78 = 18,72 m sześciennego azotu
24 - 18,72=5,28 m sześciennego