Odpowiedzi

2009-10-16T20:08:53+02:00
Oblicz jaką mase ma sztabka żelaza o wymiarach 15cm x 10cm x 25cm gęstośc zelaza wynosi 7,87 g/cm sześcienny

V=Pp*h
Pp=15*10=150
V=150*25=3750

gestosc=m/V
masa=gestosc*V
m=3750*7.87
m=29512,5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T20:11:04+02:00
∨ = 15cm x 10cm x 25cm = 3750 cm³

∫ = 7,87 g/cm³

m = ∫ x ∨

m = 7,87 x 3750 = 29512,5 g = 29,5125 kg

Sztabka ma mase 29, 5125 kg.
2009-10-16T20:14:23+02:00
V=15cm*10cm*25cm=3750cm3
3750cm3*7,87g/cm3=29512,50g
m=29512,50g