Odpowiedzi

2010-02-23T17:34:49+01:00
Prawdopodobnie brak ci punktów i nie będzie nikt brać twoich zadań pod uwage bo nie masz jak zaplacic
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:35:12+01:00
Witam prawdopodobnie chodzi o to że mogłes stracic wszystkie punkty za dużą ilość zadawanych zadan powinines wiecej rozwiązywać innych zadania pozdrawiam;)
2010-02-23T17:35:41+01:00
Teraz stworzyli takie coś ze jak zapłacić to wiecej osób to zobaczy większe prawdopodobienstwo ze rozwiazą.
rob zadania bedziesz mial pynkty