Odpowiedzi

2010-02-23T17:35:28+01:00
Według mnie obydwa, ale jaśli miałabym stawiać na jedno to bym wybtała to II bez tego x bo ono tam nie jest potrzebne :))
Mam nadzieje ze pomoglam ;*
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T17:38:36+01:00
Poprawne jest równanie x+100%x=250, ponieważ w równaniux+100%=250 jest napisane "100%", a nie wiadomo 100% z czego, a w równaniu x+100%x=250 jest napisane "100%x", więc wiadomo z czego 100% mamy dodać.
2010-02-23T20:51:50+01:00
Według mnie potrzebna jest treść zadania, ale i bez niej da się obejść. Według mnie 2 czyli x+100%x=250
Bo musisz mieć 100% z czegoś (tutaj z x)według mnie :]