Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:49:13+01:00
Uważam, że utwór Fryderyka Franciszka Chopina pt. Mazurek C-dur, jest pieśnią bardzo ładną. Mimo, że jest stara trafia w ucho nawet młodych słuchaczy. Nikt, nie był i nie będzie w stanie powiedzieć, że mazurki Chopina nie trafiają w ucho, wręcz przeciwnie, każdy jego słuchacz wczuwa się w muzykę bez względu na wiek, lubią je słuchać zarówno dzieci jak i ludzie na podeszłym wieku. Ja jestem, jedną z tych osób lubiącą muzykę tego typu i uważam że nie ma się czego wstydzić.
2010-02-23T19:02:37+01:00
Etiuda rewolucyjna... Fryderyk Chopin napisał ją w Paryżu kiedy dowiedział się o zdarzeniach, jakie w tamtych czasach nawiedzały Polskę(Zabory).Jest to szybki,żywy i piękny utwór.Jak dla mnie najpiękniejszy ze wszystkich dzieł kompozytora.
{To nie z neta}
:)