Odpowiedzi

2010-02-23T17:41:14+01:00
Zad.2 P=2*a*b+2*b*H+2*a*H gdzie: p-pole całkowite a-6cm b-5cm H-wysokosc 2*6*5+2*5*H+2*6*H=280 60+10H+12H=280 22H=280-60 22H=220 /22 H=10 odp.10
2010-02-23T17:46:27+01:00
Pc=2Pb + Pb
2Pb + Pb= 280 cm kwadratowych
Pp=6 * 5 = 30
2Pb= 60
60 cm + 2 * 6h + 2 * 5h = 280 cm
280 - 60= 12 h + 10h
220cm=22h/:22
10= h
gdzie h to wysokość :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:47:11+01:00
Pc= 2*ab+2*ac+2*bc
a=5
b=6
c=x
Pc= 280 cm²
280cm²=2*5cm*6cm+2*5cm*xcm+2*6cm*xcm
280cm²=60cm²+10x cm²+12x cm²
-22x cm²= -280 cm² + 60cm²
-22x cm²=-220 cm² /:(-22)
x=10 cm

x=h=10 cm