Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T20:15:39+02:00
Przedstawiciele Samorządu Szkolnego serdecznie
zapraszają wszystkich uczniów naszej szkoły
na spotkanie z Józefem Sakwińskim,które odbedzie sia dnia
12października2009 o godzinie10.00 w sali gimnastycznej .
2009-10-16T20:44:46+02:00
Droga Młodzieży,
Chciałam Was serdecznie zaprosić na spotkanie z Józefem Skawińskim,emigrantem z Polski. Opowie On Wam o swoich przeżyciach. Wszystkich zainteresowanych zapraszam 25.10.2009roku do sali widowiskowej w MOK'u w Częstochowie. Spotkanie rozpocznie się o godz.11:30.
Samorząd Szkolny