• chomik
• krowa
• wiewiórka
• kret
• pies
• kot
• dzik
• sarna
• słoń
• niedźwiedź
• wilk
• świnia
• koń
• królik
• świnka morska
• SPOŚRÓD WYMIENIONYCH SSAKÓW WYPISZ NAZWY TYCH, KTÓRE PO URODZENIU :
a) są samodzielne
.....................................................................
.....................................................................
b) wymagają opieki rodziców
.....................................................................
.....................................................................

2

Odpowiedzi

2010-02-23T17:42:35+01:00
• chomik
• krowa
• kret
• pies
• kot
• sarna
• słoń
• niedźwiedź

potrzebują pomocy

• wilk
• świnia
• koń
• królik
• świnka morska
• wiewiórka
nie potrzebują pomocy
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:45:33+01:00
A) są samodzielne

kret , dzik ,sarna , słon . niedzwiedz wilk
b) wymagaja opieki rodziców

chomik, krowa , wiewiórka , pies , kot ,świnia , królik , świńka morska
2 5 2