Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:42:01+01:00
X-zarobek P. Kowalskiego
x+200zł - Zarobek p. Kowalskiej

rok ma 12 miesięcy
zatem:

12x+12(x+200)=48000
12x+12x+2400=48000
24x=48000-2400
24x=45600 /:24

x=1900zł

x+200zł=1900+200=2100zł

Odp: P. Kowalska zarabia 2100zł natomiast jej mąż 1900zł
21 4 21
2010-02-23T17:49:25+01:00
X-pan kowalski
x+200=pani kowalska
12x-niesięczne wynagrodzenie pana kowalskiego
12(x+200)-miesięczne wynagrodzeie pani kowalskiej
12x+12x+2400=48000
24x+2400=48000
24x=45600
x=1900-miesięczne wynagrodzenie pana kowalskiego
x+200=2100-miesięczne wynagrodzenie pani kowalskiej
15 3 15