1.Podane imiesłowy zastąp przymiotnikami bliskoznacznymi
(znany)..................aktor
(niespotykany)..................okaz
(zachwycająca)....................powieść
(przemyślane).................działanie

2.Dopisz różne przymiotniki bliskoznaczne.
(ostry)......................światło
(ostry)......................obraz

(ładny).......................dzień
(ładny).......................suma

(wolny).......................miejsce
(wolny).......................kraj

(głęboki).....................żal
(głęboki).....................sen

Z góry dzięki.Daję naj.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:49:58+01:00
Popularny aktor
(biały kruk) oryginalny okaz
doskonałapowieść
odpowiedzialne działanie

2.Dopisz różne przymiotniki bliskoznaczne.
przenikliwe, intensywne, przenikające, dotkliwe światło
szorstki, chropowaty, nierówny, wyrazisty obraz

bezdeszczowy, ciepły, słoneczny, pogodny dzień
duża, okazała, spora, pokaźna, znaczna suma

puste, niezajęte miejsce
niezależny, nieskrępowany, swobodny, nieuległy, niepodległy, suwerenny, niezawisły kraj

prawdziwy, szczery, wielki żal
mocny, twardy, silny, kamienny sen
16 4 16
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T17:50:06+01:00
1.popularny aktor
rzadki okaz
piękna powieść
odpowiednie działanie
2.jasne światło
jasny obraz
słoneczny dzień
prawdziwa suma
puste miejsce
niepodległy kraj
szczery żal
twardy sen
3 3 3
2010-02-23T17:51:05+01:00
1.
popularny aktor
niesłychany okaz
niecodzienna powieść
rozważna działanie

2.
mocne, rażące światło
ostry wyraźny obraz

piękny, słoneczny dzień
piękna, niezwykła suma

puste miejsce
niepodległy kraj

gorzki żal
długi sen
3 5 3