Odpowiedzi

2010-02-23T17:45:14+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:52:52+01:00
Trzeba sobie zadać pytanie w ile minut pan x pokonał te 45km w różnych wariantach.
1h=60min
1' 100 km pokonuje w 60 minut
a 45 km pokonał w x minut
x=27minut
czyli pan x to 45 km ze srednia prędkością 100km/h pokonał w 27 minut,

Jeżeli pan x jechał by z właściwą prędkością, czyli 90km/h dystans 45 km pokonałby w 30 minut
90 km pokonuje w 60 minut
45 km pokonał w x minut
x=30 minut
Czyli pan x zaoszczedził 3 minuty:)
bo 20 minut-27minut=3 minuty:)
taram:)
2 5 2