Dopasuj połowy wyrażeń , tak aby powstały nazwy czynności .
1 play
2 go out
3 meet
4 have
5 go on
6 go to
7 go
8 do

a friends
b my homework
c holiday
d swimming
e with my boyfriend
f football
g a concert
h a party

proszę o odpowiedź z góry dziękii :*
daje naj

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:46:54+01:00
1 play football
2 go out with my boyfriend
3 meet friends
4 have a party
5 go on holiday
6 go to a concert
7 go swimming
8 do my homework

20 4 20
2010-02-23T17:47:38+01:00
1f
2e
3a
4h
5c
6g
7d
8b
12 4 12
2010-02-23T17:51:13+01:00
1f
2g
3e
4a
5c
6h
7d
8b

Myślę, że dobrze ;)
Pozdro..
8 3 8