Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T20:17:32+02:00
Ponieważ Polska u wybrzeży Bałtyku posiada także wody wewnętrzne, morze terytorialne i morską strefę ekonomiczną.
4 5 4
2009-10-16T20:22:40+02:00
Opuściło się obszar lądowy,ale do Polski należy jeszcze pewna odległość Morza Bałtyckiego. Dlatego nie trzeba posiadać paszportu...
3 5 3
2009-10-16T21:09:43+02:00
Do terenu polski zalicza się także pewna cześć morza


a pyzatym jak nikt cię nie widzi to po co ci :D
4 4 4