Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:49:35+01:00
Św. Magdaleno, miej mnie w swojej opiece o każdej porze dnia, ponwieważ ja, zwykła grzesznica potrzebuję łaksi i twojej pomocy .
6 4 6
2010-02-23T17:53:57+01:00
Swieta magdaleno patronko załujących za swoje grzechy!!
w tej modlitwie chce bys mie chroniła od złego . jestes tez i moja patronką bo ja z całego serca żałujem za grzechy . wiem ze popelniłam wiele błedow , nie zawsze postępywałam dobrze .spraw bym juz wiecej nie popełniała tych samych błedów amen
3 2 3