Odpowiedzi

2010-02-23T17:52:17+01:00
Aksamitna Cera cera gładka, matowa bez żadnych pryszczy itp.
Perłowe Zęby zdrowe,białe, błyszczące zęby
Koralowe Usta piękne uta bez żeadnych wad
Orli Nos krzywy nosek ;)
Łabędzia Szyja długa,delikatna szyja
Lodowate Spojrzenie przenikliwe,zimne spojrzenie
27 4 27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:59:27+01:00
Aksamitna cera - cera gładka, matowa,
perłowe zęby - zdrowe,białe jak perła
koralowe usta - w kolorze koralu
orli nos - specyficznie zakrzywiony,w kształcie dzioba orła
łabędzia szyja - długa szyja
lodowate spojrzenie - nieprzyjemne spojrzenie
20 4 20