Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:53:00+01:00
A=6
b=9
H=10
Objetosc
V= abH
v= 6*9*10
v= 540

Pole
Pc= 2ab + 2bH + 2aH
Pc = 2(6*9)+ 2(9*10) + 2(6*10)
Pc= 2*54+ 2* 90+ 2* 60
Pc = 108 + 180 + 120
Pc=408
Odp.Pole wynosi 408cm2 a objetosc 540cm3
2010-02-23T17:54:08+01:00
V=Pp * H
Pp=6 * 9=54 kw
V=54cm kw * 10 cm kw=540 cm sześciennych
Pc=2Pp + Pb
Pb=2 * (6 * 10) + 2 * (9 * 10)=300 cm kw
Pc=2 * 54 cm kw + 300czm kw = 408 cm kw
gdzie skrót kw oznacza kwadratowe ;)