Odpowiedzi

2010-02-23T18:05:17+01:00
Dnia 8 grudnia 2009 roku o ok godz. 10:30 wyjechałam wraz z klasą do Krakowa na spktakt teatralny pt: " Opowieśc Wigilijna" w wykonaniu teatru halki i aktora z Warszawy . Film trwał 70 min. Adaptację i reżyserie objęła Anna Piotrowska , scenografię Anna Hadaj , muzykę Wojściech Błażejczuk . W spektaklu udział wzieli Anna Holak , Bożena Oleszkiewicz , Marlena Dudzik , Jeży Czach .
Spektakl teatralny opowiada o skąpcu Scrooge który nienawidził świąt Bożego Narodzenia . Człowiek ten jest egoistą i nie lubi się dzielić z innymi nawet w święta . Jednak w śni , w którym widzi jak przez swoje egoistyczne zachowanie traci swoje życie jest gotów się zmienić , byc dobrym człowiekiem . Spektakl ten ma uświadomić nam , iż dobre serce człowiek jest bardzo cenne oraz przydaje się w życiu .
Spektakl ten oceniam jako dobry pod względem wykonania jak i ogólnego obrazu . Namawiam do obejrzenia tego przedstawiania , bo zadziwia ono ciekawymi efektami świetlnymi , komputerowymi oraz talentem aktorów .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:09:10+01:00
"Zemsta"

Teatr Mały stawia na łączenie tradycji ze współczesnością. Dlatego też zwraca przede wszystkim uwagę na aktualność poruszanych problemów. Aktualność tę stara się przybliżyć młodej widowni korzystając z łączenia konwencji teatralnych.
W przypadku ZEMSTY zastosowano podobny zabieg łączenia konwencji. Zachowując dbałość o klasyczny tekst Fredry i kostium z epoki, elementem współczesnym jest REKWIZYT i MUZYKA. I tak np. Cześnik i Rejent, dwaj skłóceni ze sobą opozycjoniści zamiast posługiwać się PIÓREM, stosują KOMPUTER i LAPTOP. Klara i Wacław wysyłają wyznania miłosne SMS-EM, Podstolina słucha muzyki z odtwarzacza MP3 a Papkin zaś sztandarową piosenkę o kocie wykonuje do podkładu z płyty CD.
Naszym zamiarem jest, by odległe w czasie teksty powróciły dziś na scenę ujawniając swą ponadczasowość i uniwersalność.

Reżyseria – xxxxx
Muzyka - xxxxxxxxx
Scenografia - xxxxxxxxxxxx
Obsada – xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx