Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:00:40+01:00
Mój udział w życiu kościoła to formacja w Ruchu Światło-Życie oraz śpiew w scholi. Poprzez te dwie rzeczy przybliżam się do Boga i potrafię się skupić tylko an Nim. Wiem co w życiu jest dla mnie cenne, i potrafię docenić to co otrzymuję od Boga. Zauważam wiele ważnych rzeczy, których nie widzi moje otoczenie. Potrafię pomóc bezinteresownie, pomimo iż często mnie korci aby zaczerpnąć z tej pomocy jakiś korzyści materialnych, ale nie jest to najważniejsze. Śpiewam, aby wielbić Jezusa, a formuję się ze względu na to, żeby odnaleźć Chrystusa w moim życiu.
3 4 3
2010-02-23T18:01:58+01:00
Nie robię nic , więc nie mam udziału. ale z pewnością chcę coś zrobić przy parafii.
2 1 2