Odpowiedzi

2010-02-23T17:53:25+01:00
W Holocauscie Hitlerowcy ponoszą odpowiedzialność .
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T17:54:18+01:00
Zabijali więc hitlerowcy Żydów bez najmniejszych skrupułów, gdzie tylko ich dopadli, zwłaszcza że Żydzi byli bezbronni i można ich było bezkarnie mordować. A co na to ówczesny cywilizowany świat? Niektóre państwa przyjmowały zbiegów po kilka tysięcy, głównie dzieci ... Świat ówczesny nie zdobył się na zajęcie zdecydowanego stanowiska wobec fali terroru hitlerowskiego. Podobnie też zachowa się później, podczas drugiej wojny światowej, kiedy dotrą doń niezbite dowody masowych mordów ludności żydowskiej w obozach zagłady.
Od krwawego terroru wobec Żydów rozpoczynali swoje rządy hitlerowcy w krajach, które znalazły się pod ich okupacją. Na ziemiach polskich, od pierwszych dni okupacji Żydzi znaleźli się poza prawem. Już 21 września 1939 roku Szef Głównego Urzędu Bezpieczeństwa Rzeszy, Reinhard Heydrich rozesłał do szefów grup operacyjnych policji bezpieczeństwie na ziemiach polskich telefonogram w sprawie przewidywanego przez hitlerowców rozwiązania problemu żydowskiego na terenach okupowanych następującej treści:

ten tekst jak go przeczytasz ci wszystko powie
licze na najjj
2 3 2