Proszę o napisanie 3 wierszyków dotyczących walentynek(oczywiście po angielsku). Krótkie, rymujące się+ polskie tłumaczenie. Tylko nie takie samo jak napisaliście ,,anusia30012"
Prosze o szybką odp :p
I oczywiście z góry dziękuje:*

2

Odpowiedzi

2010-02-23T17:59:10+01:00
Rose are red,
Violets are blue,
Sugar is sweet,
And so are you .

Róże są czarwone ,
Fiłki niebieskie
Cukier jest słodki,
tak jak ty.

I like coffe ,
You like tea,
Can you come ,
And play with me ?

Ja lubię kawe
ty lubisz herbatę
(can you come and play with me) - coś w tym sensie , czy spędzisz ze mną chwilę czasu , czy poświęcisz dla mnie chwilkę ;P

Blue sky
And sunshine,
PLease be,
My Valentine !

Błękitne niebo,
świecące słońce
Proszę bądź
moją walentynką
(coś w tym stylu może być?)
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:07:09+01:00
1.
Being with you
I feel like a little angel,
that you are happy.
Looking at you,
I feel like in heaven.
I'm happiest
person in the world,
I love you.

Po polsku:
Będącv z tobą
czuję się jak mały aniołek,
który uszczęsliwia Cię.
Patrząc na Ciebie,
czuję się jak w niebie.
Jestem najszczęśliwszą
osobą na całym świecie,
bo kocham Ciebie.
2.
Those moments that you
You gave me just
remained in the memory
my century.
Despite your not
I am in my heart
Only you.

Po polsku:
Te chwile, które Ty
dałeś właśnie mi
pozostały w pamięci
wiecznej mej.
Pomimo twego nie
ja w sercu mam
tylko Cię.

3.
Forever
be my prince,
me by holding a hand.
You will protect my heart,
in order to feel safe.

Po polsku:
Już na zawsze
będziesz moim księciem,
trzymającym mnie za ręke.
Będziesz chronił moje serce,
po to, aby czuło się bezpiecznie.


Mam nadzieje, że Ci sie spodoba. ;D
Teksty wrazie co pisze sama ;p
11 3 11