1.Napisz dlaczego warto się nawracać (w dowolnej formie literackiej)
2. Podziękuj Panu Jezusowi za to że z miłości do Ciebie ofiarował się na krzyżu
3.Poproś Ducha Świętego aby pomógł podjąć Ci stanowczą decyzję zerwania z grzechem
Z góry dziaaaa^^;*

2

Odpowiedzi

2010-02-23T19:36:00+01:00
1.Nawracanie się to to jest jak żucanie z nałogiem to własnie jest pewna forma nałogu warto sie nawrucic ponieważ mozna mieć potem życie wieczne i zyc w raju .
2.Dziekuje ci panie za to ze posiweciłeś sie dla mnie i innych ludzi za to że umarłaes za nas na krzyzu.
3.Duchu swiety prosze cie o pomoc w zerwaniu z grzechem mam z tym oroblem ciagle popelniam grzechy a nie chcem tego .
41 1 41
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T21:44:27+01:00
1)warto sie nawrocic bo zycie z Jezusem jest wspaniale zawsze masz na kogo liczyc On jeden cie nigdy nei opusci zawsze ci pomoze.Nie rzada od ciebie zmiany na lepsze akceptuje cie takiego jakim jestes i nie zna granic milosc!!!

2)o Panie Jezu dzieki ci za twa przelana krew na krzyzu za to ze odkupiles moje winny przybijajac je do krzyza dzieki ci Panie ze moj grzech dzieki Tobie jest odkupiny i nigdy nie bedzie wspomniany.Dzieki cCi ze moge prac swoje szaty w krwi baranka w Twojej krwi o Jezu kocham cie i dziekiCi Panie

3)o panie natchnij mnie Duchem Swietym aby pomog mi zwalczyc moj grzech ktory wciaz popelniam.Prosze cie Duchu Swoety o to bys prowadzil mnie i pomog mi pokonac slabosc ktora mam w ciele
1 1 1