Odpowiedzi

2010-02-23T17:57:38+01:00
Konflikty bywają różne. Przede wszystkim to że dzieci źle się uczą czy też że są niegrzeczne czy też źle się zachowują w szkole.

Jacy są rodzice naprawdę? Przy innych udają dobrych rodziców a przy dzieciach są okropni to znaczy: biją ich i są okropni. Zazwyczaj tak jest;))) Są też czasami za bardzo opiekuńczy i traktują dziecko poniżej jego wieku.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T19:11:49+01:00
Jest wiele przyczyn przez co wybuchają konflikty między rodzicami a ich pociechami. Przykładem mogą być ;
* nadopiekuńczość
* traktowanie jak małych dzieci
* chcą wszystko wiedzieć ;gdzie wychodzimy, z kim, po co...
* chcą nas wiecznie kontrolować
Na prawdę rodzice są dobrymi ludźmi, tylko nie zauważają,że dorastamy i nie jesteśmy już takimi małymi, potrzebującymi pomocy dziećmi jak kiedyś.