Odpowiedzi

2010-02-23T17:57:39+01:00
Za 22 lata, wtedy dzieci beda miały 34i30lat a mama 64lata ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:59:45+01:00
X-iles lat
42+x-wiek mamy zailes lat
12+x-wiek 1 dziecka za iles lat
8+x-wiek 2 dziecka za iles lat
42+x=12+x+8+x
42-20=2x-x
22=x
odp:za 22lata
2010-02-23T18:00:21+01:00
X - liczony wiek
12 + x + 8 + x = 42 + x
20 + 2x = 42 + x
x=22

wiek mamy za 22 lata będzie równy z wiekie jej dzieci.