Odpowiedzi

2010-02-23T18:03:38+01:00
Ciała króche - Kreda,cegła,porcelana
Ciała sprężyste - gumka,sprężyna,
2010-02-23T18:04:15+01:00
Kruche : kreda , rysowanie rysunkow olowkiem na kartce papieu , rzbijanie blokow skalnych
plastyczne : plastelina , wytwazanie z blach karoserii samochodowych , zginanie kartki papieru
sptezyste : sprezyna , trampolina , luk
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:04:40+01:00
Ciała kruche:
-kreda
-szkło
-porcelana

ciała plastyczne:
-gumka
-plastelina
-glina

ciała sprężyste:
-sprężyna
-sznurek
-struna