Plis pomóżcie mi przetłumaczyć te zdania...
to poziom 1 klasy gimnazjum...
tylko zróbcie dobrze bo to na ocenę...
i nie ściągajcie z neta bo to jest źle...
nagradzam najlepszą odpowiedź...

1) Ja idę do kina.
2) My często chodzimy na basen.
3) Gdzie jesteś teraz?
4) My jesteśmy teraz w szkole.
5) My spotkamy się w parku.
6) Gdzie wy się spotkacie?
7) My spotykamy się przed kinem.
8) Dokąd wy idziecie?
9) My idziemy na salę gimnastyczną.

postarajcie się... plisssssssssssssssss...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:00:18+01:00
1) Ich gehe ins Kino.
2) Wir gehen oft an den Pool.
3) Wo bist du jetzt?
4) Wir sind jetzt in der Schule.
5) Wir werden uns in den Park.
6) Wo treffen Sie sich?
7) Wir treffen uns vor einem Kino.
8) Wo gehst du hin?
9) Wir gehen in die Turnhalle.
2010-02-23T21:08:59+01:00
1. Ich gehe ins Kino
2.Wir gehen oft ins Schwimmbad
3.Wo bist du jetzt?
4.Wir sind jetzt in der Schule
5.Wir treffen uns im Park
6.Wo trefft ihr ?
7.Wir treffen uns vor dem Kino
8. Wohin geht ihr?
9. Wir gehen in die Turnhalle