Odpowiedzi

2010-02-23T17:58:22+01:00
Daleko, daleko, jest i czeka..widok piękny,sięgam wzrokiem, horyzont obojętny...

Nie wiem.. jakoś tak xD
19 3 19
2010-02-23T17:59:51+01:00
Podczas gdy wędrowałam ciągle w dal, podziwiając po drodze piękne, ociekające zielenią pastwiska z pasącymi się na nich stadami kóz, owiec krów, koni ze źrebiętami i pilnującymi ich psami pasterskimi, bajecznie kolorowe łąki ociekające falą tęczowych kwiatów i patrząc na bezkresny błękit nieba, dziarsko szłam do przodu, by kiedyś ujrzeć co jest za wielką linią horyzontu.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:01:16+01:00
Dziś rano wybrałam się z moją przyjaciółką Kasią na plażę, by pooglądać daleki i piękny horyzont, po którym rano wschodzi, a wieczorem zachodzi gorące oraz jasne słońce.
;))
49 4 49