Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T20:34:00+02:00
Jeżeli jest to trójkąt równoboczny posiada 3 osie symetrii przebiegające przez wysokości trójkąta, trójkąt równoramienny ma jedną oś symetrii biegnącą przez wysokość opuszczoną na podstawę trójkąta, trójkąt różnoboczny nie ma osi symetrii
3 5 3
2009-10-16T20:34:23+02:00
Trójkąt równoboczny ma 3 osie symetrii,równoramienny posiada 1 a różnoboczny może nie mieć wcale(lub mieć).
1 2 1
2009-10-16T20:53:50+02:00
Zależy jaki trójkąt. Trójkąt równoboczny ma 3 osie symetrii, równoramienny ma 1, a różnoboczny może nie mieć ich wcale.
1 5 1