Odpowiedzi

2010-02-23T18:00:45+01:00
Moim zdanie powinnaś się udać do zwykłego liceum a późnije na studia :) chyba medyczne :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:01:06+01:00
Mój kuzyn poszedł do normalnego liceum ogólnokształconcego (bo moze cos sie jeszcze zmieni np za kilka lat moga juz nie potrzebowac masarzystów bo sporo osób ostatnio na to idzie) a potem wybrał studia o takim kierunku lub mozna po prostu kurs z tego zrobic co ostatnio jest bardzo modne i wystarcza
1 5 1