Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:02:24+01:00
Na zewnatrz czajnika jest calkiem przezroczysta linia ma ona miarke , jest tam napisane 0,5 l , 1 l itd.Widac prtzz to poziom wody .
1 4 1
2010-02-23T18:03:13+01:00
Z boku czajnika zazwyczaj jest podziałka która to pokazuje.
Tak mi się wydaje
2010-02-23T18:14:15+01:00
1.musisz zważyć czajnik
2.określić gęstość wody - 998g/cm³
3.podstawiasz do wzoru ρ(ro) = m/V
4.przekształcasz powyższy wzór na V = m/ρ(ro)
i liczysz :)


lub po prostu patrzysz na plastikowe okienko na tymże czajniku i tam odczytujesz