Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:09:13+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam na przyjęcie urodzinowe, które odbędzie się 24.03.2010 roku w moim domu na ulicy Ogrodowej 12/3 w Warszawie o godzinie 18.00.
Przewidziane są atrakcje takie jak pokaz sztucznych ogni i płonące lody.
Gwarantuję, że nikt nie będzie się nudził!

Gorąco zapraszam Monika
3 5 3
2010-02-23T18:09:21+01:00
**ZAPROSZENIE**
Serdecznie zapraszam p. Annę Muchę
na podwieczorek poetycki, który odbędzie się przy ul. Filmowej 5
w Warszawie.
Gwarantujemy ciekawe rozmowy i spostrzeżenia na literaturę młodych poetów.
Serdecznie zapraszamy
Organizatorzy
3 2 3