Odpowiedzi

2009-10-16T20:49:25+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T20:50:16+02:00
D:
W=3000J
s= 4m
g=10N/kg
Sz:
m=?
rozwiązanie:
F=m×g
W=F×s
W=m×g×s /:(g×s)
m=W/g×s [J/ N/kg×m]
m=3000/10×4 [N×m / N/kg ×m]
m=3000/40 [kg]
m=75kg

odp:Masa ciała wynosi 75kg.

1 5 1
2009-10-16T20:51:55+02:00
Dane:
W=3000J
s=4M
g=10 m/s

Szukane:
m=?

Analiza:
W=F×s /÷s
F=W÷s

F=m×g /÷g
F÷g=m
m=F÷g

Rozwiązanie:
F=3000J÷4m=750N [J÷m=N×m÷m=N]
m=750N÷10m/s=75kg [N÷m/s=kg×m/s÷m/s=kg]

odp.Masa ciała wynosi 75 kg.