Odpowiedzi

2010-02-23T18:07:53+01:00
Drodzy Organizatorzy Świątecznej pomocy.! 23.02.2010r.

Zostać pomocnikiem ,jednym z was byłby to naprawdę zaszczyt.
Tyle słyszałem o Orkiestrze Świątecznej Pomocy.
Ile radości wnosi pomoc komuś biedniejszemu.
A ja chcę pomagać,być dobrym to moje marzenie.
A tylko wy możecie mi w tym pomóc...
Więc wysywałam wam prośbę o przyjęcie mnię do grona Wolontariuszy!


Sebastian(tak się nazywasz?)
15 3 15
2010-02-23T18:09:55+01:00
(nagłówek sam dodasz) 03.09.2010
Droga organizacjo WOŚP nazywam sie (np marek jakis tam) i mam (np 14lat)
od lat widze wasze starania i interesuje sie wasza organizacja.Podziwiam to ,iz dzialacie od tak długiego czasu.(akapit)
chcialbym wraz z Wami uczestnizyć w róznorakich zbiorkach i niesc pomoc tym ktorzy jej potrzebuja.Mam doswiadczenie w tego typu sprawach gdyz zbieralem kiedys misie dla dzieci ubogich(uczestniczylem w szkolnych organizacjach niosacych pomoc)
(akapit)
Prosze o rozwazenie mojej propozycji pozdrawiam i dziekuje.

Marek




















































ortografii nie przestrzegalem tak dokladnie i interpunkcji bo
nie mam klawisza alt i pamietaj ze w liscie zwroty grzecznosciowe np Wam , Ci itd piszemy wielka LITERA
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:17:04+01:00
Miejscowość,23.02.2010
Szanowni Organizatorzy WOŚP!
Piszę do Państwa z prośbą o przyjęcie mnie jako wolontariusza Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Każdego roku oglądałem w jednej ze stacji telewizyjnych Wasze zmagania i dziś postanowiłem, że chcę zostać jednostką, która także zacznie pomagać.
Jestem osobą zaangażowaną w życie społeczne, bycie wolontariuszem podczas tak ważnego wydarzenia byłoby dla mnie nie lada wyzwaniem, ale także spełnieniem jednego z moich marzeń. Mimo mojego młodego wieku jestem człowiekiem, który pragnie pomagać ludziom, a taka okazja, jak właśnie Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy trafia się tylko raz w roku! Zależy mi również na tym wolontariacie, gdyż uważam, że osoby nastoletnie powinny mieć szanse zaistnienia w tak dużych przedsięwzięciach. Ponadto sądzę, iż skutecznie mógłbym się sprawdzić jako wolontariusz, gdyż swoją przyszłość wiążę w równie odpowiedzialną i ważną pracą, jak ta.
Mam nadzieję, że rozpatrzą Państwo pozytywnie moją prośbę, uważam siebie za osobę godną powierzenia mi tego stanowiska.
Z poważaniem,
Podpis.
26 4 26