Przetłumacz :
1.Monika posprzątała pokój.
2.Mama pościeliła łóżko.
3.Mój brat obrał ziemniaki.
4.W Sobotę Anna odkurzyła mieszkanie.
5.Po południu moja siostra pozmywała naczynia.

Proszę o szybką odpowiedź. Z góry serdecznie Dziękuję.

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T18:03:50+01:00
1.Monika posprzątała Zimmer.
2.Mama pościeliła Bett.
3.Mój Bruder wählte Kartoffeln.
4.Die Samstag Anna bestäubt der Wohnung.
5.Po Nachmittag meine Schwester pozmywała Gerichte.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T22:42:16+01:00
Monika ein Zimmer aufgeräumt.
Mama gemacht das Bett
Mein Bruder Kartoffeln geschält
Am Samstag Anna eine Wohnung staubgesaugt
Am Nachmittag hat meine Schwester Gefäße abgewaschen

nie wiem czy jest dobrze , ale mam nadzieję , że pomogłam choć trochę . ; ]