Odpowiedzi

2010-02-23T18:07:28+01:00
Zalety - łatwiej znalezc inf., ulatwia komunikacje
wady- uzaleznia, brak cenzury
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:09:42+01:00
Zaletami internetu są:
-szybkosć w obsłudze wszystkich rzeczy, np. banki
-są w nim zamieszczone wszystkie przydatne informacje,np.wikipedia
-mozna porozumiewac sie z innymi ludzmi, np gg.
-mozna robic duzo rzeczy nie wychodzac z domu, np. allegro
-prawie wszyscy maja internet, wiec mozna sie z kazdym porozmiewac głosowo, np. skype
-obsługa e-mail
i wiele innych...
a wady to:
-strony erotyczne
-hakerstwo
-ujawnianie innym danych bez potrzeby
-uzaleznienie
-wirusy
-anonimowosc
;]
2 3 2
2010-02-23T18:09:44+01:00
Uważam, że ineternet mimo swoich wad i zalet jest bardzo pożyteczny. Moim zdaniem jego najcenniejszą zaletą jest wiadomości z których możemy z niego czerpać. Czasami mogą być to bardzo dobre notatki, a czasami długie wypowiedzi np. opowiadania. Natomiast jego wadą jest uzależnienie. Nie można przebywać za dużo na internecie/komputerze, ponieważ może to doprowadzić to zniszenia naszyk koórek w mózgu. Mówi się, że przecientny dorosły człwoeik może poświęcić komuterowi 3/4h, natomiast dziecko / nastolatek 1/2h (dziennie).Uważam, że ineternet to fajna rzecz acz kolwiek moża się od niego uzależnić.

Dziekuje :)