Odpowiedzi

2010-02-23T18:08:39+01:00
1. Ewangelia według św. Jana rozdział 2 wersy 4-5
2. Ewangealia według św. Łukasza rozdział 1.3 werscy 7-9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:09:01+01:00
1. Ewangelia według św. Jana rozdział 2 wersety od 4 do 5
2. Ewangelia według św. Łukasza rozdziały 1 i 3 wersety od 7 do 9
2010-02-23T18:09:19+01:00
1. Ewangelia wg św. Jana, rozdział drugi, wersety od 4 do 5
2. Ewangelia wg św. Łukasza rozdział pierwszy i trzeci, wersety od 7 do 9